torsdag den 13. september 2012

Hej jeg hedder Tina - jeg roder i storskrald!

Og ja - jeg er nok lidt afhængig af det. Jeg kan i hvert fald ikke gå forbi en bunke storskrald eller en container uden liiiige at skulle snuse lidt :)

I går var det Heidi og vores lille niece Laura der måtte være tålmodige.

Ahr øv - først nu får jeg øje på den fine kælk!

Udbyttet blev den fineste trappestige med en lækker turkisgrøn farve - den kunne lige ligge under barnevognen ;) Havde jeg bare været mig var der nok gået lidt længere tid med roderiet - og der var måske røget en stol eller to med hjem også. Den fantastiske storskraldsbunke findes på Nordre Fasanvej - et uidentificeret sted mellem Bispeengbuen og Solbjerg Plads- hvis en anden storskralds-afhængig har set noget der ikke kan undværes :)

Hilsen Tina

5 kommentarer:

  1. haha! Åh et herligt indlæg!
    Jeg har det på samme måde, min kæreste synes dog det er noget fis hehe. og tak for fiffet! :D
    Go' dag. :)

    SvarSlet
  2. Sådan! - til kamp mod brug-og-smid-væk kulturen - jeg elsker altså også storskrald :o)

    SvarSlet
  3. Uha har det på samme måde som dig..ønsker mig sådannet en kælk, vil ha sådannet en ude i vores gårdsplad med grand og nisser på...

    SvarSlet
  4. Haha.
    Jeg ELSKER det.
    Stod så sent som i aftes på en parkeringsplads, og befriede en stakkels forkommen sofa for et ret fedt betræk ;-D !!
    Nu ligger det i tørretubleren og er snart klar til at komme med mig op på loftet og blive forvandlet til smukke ting :).

    SvarSlet
  5. Er SÅ glad for at høre at det er "helt normal adfærd" :) Min omgangskreds - specielt min kæreste ;) - syntes nemlig det er ret mærkeligt - og pinligt :)

    SvarSlet