fredag den 24. maj 2013

Berlin shopping

Jeg har tilbragt de sidste 4 dage i dejlige Berlin. Dagene blev brugt på shopping, restaurantbesøg og seværdigheder. Det var mit 5. besøg i byen - som jeg som så mange andre er faldet pladask for - og alligevel var der nye ting at se, samt en del ting at gense.

Intet besøg i Berlin uden skoshopping. Jeg er vild med vintage sko - men denne gang kom der også et par lækre converse sneakers med mig hjem. Og så besøgte vi Ritter Sport butikken :)


Jeg troede jeg var en New Balance pige - indtil jeg fik disse converse på.
De er som skabt til mig. Og med lækker lækker leo-detalje ;)


De mest fantastiske jadegrønne vintage stilletter!

Og Ritter Sport i andre varianter end dem der kan købes herhjemme :)
 
 
Masser af blogindlæg presser sig på - bl.a. om køb fra Designcellerne, fede fødselsdagsgaver og guide til yndlingssteder i Berlin. Når weekendens arbejdsdage er overstået bliver de skrevet :)
 
Hilsen Tina


Ingen kommentarer:

Send en kommentar