torsdag den 3. oktober 2013

Masser af kasser....

(Tøhø - det rimer ;) )

Vores forældre er i København - mest for at passe vores søde niece, men også lidt for at hjælpe med at få butikken klar. I aftes hjalp mor med at male kasser.


 
Kasserne er købt i min Søstrene Grene i Fields - til en meget fornuftig pris. Vi er ved at udskifte alle kasser i hele butikken - så de gamle er til salg, og der er mange af dem :) Den største koster lige under 100 kr. Kommer du derud og køber på en onsdag, kan det være det er mig der står bag disken ;)
 
Hilsen Tina

11 kommentarer:

  1. Ih det bliver spændende med Markant :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. SÅ spændende :) Vi glæder os til at byde velkommen dernede. Sæt endeligt kryds i kalenderen lørdag d. 26/10 :)

      Slet
  2. ..og det passer.. din xxxxxxx (så kan du selv regne ud hvad der skal der *G*)

    Ihhh, hvor dejligt I/de er igang! Hvad sagde de til de fine lokaler?

    SvarSlet
    Svar
    1. He he :) Familien er lige så forelskede i lokalerne som vi er.

      Slet
  3. Synes nok at jeg havde set dig i SG i field's for et godt stykke tid siden. Jeg var bare ikke sikker. Skal nok holde øje med dig næste gang jeg er der. Det bliver rigtig spændende med hvordan kasserne kommer til at se ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - der trisser jeg rundt ude 1-2 gange i ugen :) Så kom endeligt forbi og sig hej :)

      Slet
  4. Forældre er gode at have, og børn med projekter er også dejlige og allerbedst er det at man som forældre kan tage hjem når man trænger til hverdag igen:O) Rigtig meget held og lykke med jeres projekt.
    Eva

    SvarSlet
  5. Jeg vil også være en spasser der maler masser af kasser! :-* glæder mig til det bliver min tur. Klem P

    SvarSlet
    Svar
    1. Altså.. Ikke fordi jeres mor er en spasser :D

      Slet
    2. Jeg glæder mig til du kommer og er kasse-male-spasser sammen med mig :)

      Slet