tirsdag den 31. december 2013

En - to - tre - pynt!

Min nytårspynt er beskeden - og består hovedsageligt af pom-pom´er og rosetter fra Søstrene Grene, mixet med en smule glitter og konfetti.


 
Vi flytter rundt på prints og tryk herhjemme. Min kæreste mener ikke der skal mere på væggene. Men min julegave til ham får dog lov at komme op! Hvilken mand kan sige nej til et stykke bacon?


Printet er købt på EDITION 2013 - selvfølgelig har jeg fået
kunstnerens visitkort væk :(
 
Efter nytår, skal den fine pynt erstattes af verdens pæneste julegave! Jeg har fået disse lækre ophæng af Heidi - og jeg glæder mig til at få dem op.

 
Må i få en dejlig og festlig aften. GODT NYTÅR!
 
Hilsen Tina

1 kommentar:

  1. Sikke en flot oppyntning du har hængt her til nytår. Årh, sikke da en flot gave fra Heidi. Jeg håber at i havde et fantastisk nytår.

    SvarSlet