lørdag den 18. februar 2012

Søster Pippis chatol

Husker i Pippi Langstrømpes chatol?
Et rent skatkammer hvor Tommy og Annika måtte vælge frit mellem alle skattene.
Sådan et chatol har Tina. Eller det vil sige..... det er faktisk et jalousi skab, men det er fyldt med skatte. Og selvom jeg har set næsten det hele før, så føler jeg mig lidt som Tommy og Annika, der har svært ved at vælge mellem de mange skønne sager:










Heldigvis måtte jeg tage mere end en ting ;)
God weekend.
Hilsen Heidi

5 kommentarer:

  1. Ej for hulan sikke en masse lækkerier - Sådan et chartol vil jeg også have. BASTA!

    SvarSlet
  2. Ja det er da absolut et skatkammer uden lige, ser skønt ud

    SvarSlet
  3. Whau for et skatkammer, heldigt at du måtte tage mere end en ting hva???? :-).
    Jeg er rigtig interesseret i at vide, hvor hun har alle de gennemsigtige kasser fra til alle lækkerierne. Sådan nogle kunne jeg godt bruge til mit skatkammer nemlig:-).

    God søndag.

    Kh Trine

    SvarSlet
  4. Trine - de gennemsigtige kasser er fra henholdsvis Tiger, Netto og Søstrene Grene. Alle 3 butikker har af og til kasser til diverse dippedutter i akryl eller plastik. Det er dog noget tid siden jeg har købt dem - men det er ærd at holde løbende øje med deres sortiment :)

    SvarSlet
  5. Hej Tina - juhu....
    Jeg havde heldet med mig i mandags i Netto i Middelfart. Der stod lige nogle gennemsigtige kasser (godtnok beregnet til sko), der kom da så lige 4 med mig hjem. Lige sådan nogle jeg har ledt efter til nogle mindre stykker stof i mit stofskab... Skønno:-)

    Og i dag på vej hjem fra blogtræf i Silkeborg, så ville det gule lyn lige ind om Brædstrup og sørme om der ikke også lige der var en Netto. Og der havde de små gennemsigtige kasser med inddeling... Så bliver det da ikke meget bedre. Så ugen skal gå med at få lagt ting og sager på plads i alt det nye opbevaring...

    Jeg siger mange tak for tip omkring kasserne. Skal vist lige i en anden Netto, hvor de tit er mange gode ting tilbage. Netto er og bliver en dkøn butik..

    Kh Trine

    SvarSlet