mandag den 4. juni 2012

Weekendens markeder

I weekenden havde jeg allieret mig med min kæreste - og vi havde stand på ikke mindre end 2 loppemarkeder. Første prioritet var at komme af med noget af alt vores "kælderguld" - og så havde jeg smykkerne med på sidelinien :)

Lørdag var vi på Gentofte loppemarked. Vi havde - heldigvis - købt en pavillion da vejrudsigten meldte regn, regn, regn.


Regnvejret påvirkede jo desværre også både besøgstal og antallet af stande - så salget var ikke overvældende. Vi overvejer at prøve det en søndag på "chancen" en anden gang - om søndagen er der op til 150 stande hvis det er godt vejr!
Vi fandt den fedeste ældre industri-kontorstol! Billede kommer når den er afhentet hos vores bror som var så flink at give den et lift.

Søndag var vi på det nye TAP1 marked på Carlsberg. Her er markedet udendørs men overdækket. Det var 3. gang markedet blev afholdt - og der var en del besøgende og en del stande. De fleste stande var typiske "kræmmerstande" med noget der lignede antikviteter - så vi faldt lidt udenfor med vores retro-gejl :) Men heldigvis blev der taget godt imod vores ting.


Smykkerne var blevet klemt sammen i et lille hjørne af bordet - det var hvad der var plads til :)



En dejlig markedsweekend. Efter alt den friske luft faldt jeg i søvn på sofaen kl. 20 i går aftes :)

Hilsen Tina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar