tirsdag den 15. januar 2013

All that shines

Jeg har noget med skinnende ting - palietter, perler, ja bling bling. Specielt på tøj, men også på andre ting. Og så har jeg noget virkeligt stort med genbrug, vintage, loppe! Så da denne fine sag dukkede op på weekendens loppemarked på Remisen, kunne jeg ikke lade den ligge.




Vi drømmer om, at udvide shoppen med andre accessories end smykker og tørklæder - og lækre vintage clutches syntes vi vil være en fantastisk tilføjelse til vores sortiment. Så årets loppemarkeder og genbrugsture kan bare komme an - så samlingen kan vokse, og drømmen blive en realitet :)

Hilsen Tina  

2 kommentarer:

  1. Ja tak, den skulle I da bestemt udvide med :-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke? :) Det værste vil være, at jeg vil have utroligt svært ved at skille mig af med de fine clutches - også selvom jeg ikke bruger dem ;)

      Slet