onsdag den 6. februar 2013

Gode kup!

I forbindelse med UP messen, havde jeg en formiddag i Herning - der selvfølgelig blev brugt til en genbrugs-rundtur.
I genbrugsbutikken i Vildbjerg - lidt udenfor Herning - havde de 50 % på alt. Og jeg gjorde mig nogle lækre køb, som var røget med hjem til en god pris også selvom der ikke havde været 50 % :)


Lækre bøjler til samlingen med en pris på mellem 7,50 kr. og 15 kr. De mindre fine i samlingen bliver således skiftet ud, efterhånden som flere meget fine finder vej herhjem :)


Mega lækkert 80´er smart tapet :) - til den nette sum af (hold nu fast!) 6 kr.!! Halvdelen af rullen er doneret til søde Pernille med de lækre tapeter ;)

Fin lille bitte opslagstavle til 5 kr.- skal måske bruges til fornyelses-projekt i vores skrivebordshjørne.

Har jeg fotalt at jeg elsker genbrug?Hilsen Tina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar