fredag den 22. februar 2013

Kork, my best friend og små pippere

Fik fornemt besøg af GSL manden den anden dag. Jeg flåede nærmest den store pakke op:










Den indeholdt nogle smækre lækre sager vi har indkøbt til Shoppen:






My best friend "diamantring"
En helt fantastisk statement ring. Den er 3D printet i sort nylon. Den er virkelig skøn!




Clutch/pung/smykke opbevaring i det blødeste kork og med farvet lynlås.
En af dem i kork/neon pink er allerede fyldt op med mine ting :)



Og sidst men ikke mindst: de fineste små pipfugle som kan bruges til, at hænge yndlings smykkerne på.

Alle tingene er til salg på shoppen og kommer i den nærmeste fremtid også til salg i Smuksak.
Rigtig god weekend til jer.
Hilsen Heidi




1 kommentar:

  1. Og jeg er jo kun "lidt" misundelig over at jeg ikke var der til at hjælpe med at flå pakken op! :) Næste sending får vi sendt til mig så jeg kan prøve følelsen af at stå med nye lækre varer i hånden som den første ;)

    SvarSlet