mandag den 11. marts 2013

LebenCph

En af de fineste butikker på Amager - Smukt Brugt - har fået ny nabobutik. Og en rigtig lækker en af slagsen.

LebenCph sælger de fedeste vintage ting til boligen. Ejerne tager ofte til Tyskland og opkøber lamper, gamle facade bogstaver og andre lækkerier med hjem. Alt istandsættes nænsomt inden det kommer til salg i deres super flotte butik på Amagerbrogade.

Min kæreste og jeg var et smut forbi inden vi tog på ferie. Jeg havde set mig varm på deres fede facade bogstaver - og skulle blot bestemme mig for hvilket jeg ville købe. Min kæreste faldt for en Silkeborg-plakat - det er hans hjemby. Så nu pryder disse skønne ting vores stue:




Måske skal både k´et og plakaten op at hænge?

Vi overvejer om Silkeborg plakaten skal have selskab af "vores by" på plakat...

Billede lånt hos LebenCph

Kommer du forbi Amagerbrogade er butikken bestemt et besøg værd.

Hilsen Tina

3 kommentarer:

  1. Der må jeg da ind - tak for tippet og god weekend.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Butikken er virkeligt et besøg værd, hvis man er på de kanter :) God weekend til dig også.

      Slet