søndag den 31. marts 2013

Stille påskedage

De sidste par uger føler jeg, at de fleste af mine fridage er brugt i toget mellem Jylland og København. Og da dagen i går stod på arbejde - på det "rigtige" job :) - har jeg valgt at droppe årets påske-komsammen i Jylland.

I stedet nyder jeg et par rolige påskedage herhjemme - og håber på at nå til bunds i min to-do liste. (Tanken om det skaber allerede ro.)

 Den eneste påskepynt hos os er disse fantastiske æggebægre.
Selvfølgelig et genbrugsfund ;)

 Jeg tror på, at kulden og vinteren snart forsvinder - og sætter i dag frø til forspirring.

Selvfølgelig byder dagen også på lidt OhDeer-arbejde.
Perler står i kø til "malerværkstedet". Der skal spraymales i stor stil.

Håber i også nyder rolige påskedage - og har mulighed for at komme ned i tempo :)
Dejlig påske til jer alle!

Hilsen Tina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar