fredag den 28. februar 2014

Endnu en gang genbrugs-lååååve

Mine sidste ture til Jylland, har resulteret i lidt men godt, fra de lokale genbrugsbutikker.

Små fine kobber skåle. Måske skal de bruges til smykker....

Fed trådkurv - perfekt til papirsamlingen.
Og ja - det er en pap-"kile" under skabet :)

Cigaræsker kan jeg ikke lade stå - hvis de er sat til den rigtige pris.

Smuk træskål - der med inspiration fra Revurderet skal have en 
gang maling enten udenpå eller indeni.

Få - men efter min egen mening ret gode - fund, der straks har fundet pladser herhjemme.

Hilsen Tina



3 kommentarer:

  1. Øj nogle lækre genbrugsting du har fået fingrene i. Du siger bare til hvis du bliver træt af kurven

    SvarSlet
  2. Skal nok sige til hvis det sker ;) Ellers har jeg hørt rygter om, at SG har fået noget lignende hjem.... :)

    SvarSlet
  3. Rigtig fine ting -- herligt! Et godt råd jeg har fået engang, når man har brug for at "kile" en reol, et skab eller lignende er, at bruge en mønt. Det er rigtig diskret, og det holder. Måske du kan bruge det råd :-) Kh. Bella

    SvarSlet