onsdag den 21. december 2011

Jule-snigpremiere

Vi holdt juleaften-på-forskud i går, da vi ikke skal være sammen i juledagene. Så det blev til flæskesteg, brune kartofler, rødkålssalat og franske kartofler.
Vi blev enige om at vi vist også godt kunne åbne julegaver fra hinanden - bl.a. fordi den jeg skulle have var lidt stor og upraktisk at have med i toget til Jylland :)

Og se hvilken skønhed der var i min kæmpe gave:


DLM bordet fra Hay er en af de ting jeg længe har sukket efter - men som bare lige er lidt for dyrt til at jeg har købt det. Men nu står den der - ved siden af sofaen - og ser fin og blå ud :)

Jeg gav bl.a. min kæreste et hæklet butterfly fra Asli - og det faldt i god jord og skal vist endda bruges nytårsaften!

Dejlig snigpremiere på juleaften :)

Hilsen Tina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar