søndag den 11. december 2011

Onkel Dannys Julemarked

Loppemarkedet på Onkel Dannys Plads er i dag mellem 11 og 17 rykket indenfor på Engskolen (Haderslevgade 6, Vesterbro) og er omdannet til et Juleloppemarked.

Det er et lille loppemarked - med masser af julestemning :)
Jeg købte 2 sæt smukke englevinger med hjem fra Engmoseart.



Og hos Bille & Bøllefrø købte jeg fine julekugler til samlingen og den sødeste stof-svale der allerede har fået sig en plads herhjemme.




Disse fine grafiske julekort blev også mine - kan godt lide at de er ekstra "lange" så man kan skrive en dejlig lang julehilsen på dem.


Markedet lukker først kl. 17 - så i kan godt nå derned :)

Hilsen Tina

3 kommentarer:

  1. Sikke nogle skønne køb - men når man først ser indlægget i dag, har markedet jo lukket :(

    Jeg så jeres blognavn Aslis blog og spekulerede på, om i har en shop, hvor i sælger disse bambi halskæder. jeg kender nemlig en "lille2 pige, som elsker sådan noget :)

    SvarSlet
  2. Diane - ærgeligt du ikke så indlægget i går! der var mange lækre ting på det marked.
    Vi har en netshop - www.ohdeer.dk - hvor du kan finde Bamibi kæden :)

    SvarSlet
  3. Tak Tina. Den giver jeg straks videre.

    SvarSlet