søndag den 15. januar 2012

Kom og køb!

Havde en dejlig dag på Remisen i går. Fik solgt rigtigt mange af de fede lopper - men har stadig en del tilbage :)

Har besluttet mig for at skille mig af med den fantastiske gyngestol- selvom jeg bare SÅ gerne vil beholde den må jeg indse at der (efter indkøb af en brugt lænestol.....) ikke er plads til den i min lille lejlighed.
Så den er slæbt med til Østerbro og står til den nette sum af 400 kr. Hvis ingen vil give det for den må det være fordi jeg skal beholde den :)

Er i til lopper - og fantastiske farverige smykker ;) - så kig forbi Remisen på Østerbro i dag mellem 10 og 17!


Hilsen Tina

3 kommentarer:

  1. Det er ellers en lækker stol... Held og lykke med salget i dag!

    SvarSlet
  2. jeg vil jo stadig rigtig gerne købe stolen, men bor på fyn uden bil og her kommer du nok ikkelige forbi, suk,

    SvarSlet
  3. Åh Mette - det havde jeg glemt at tænke over. Den blev solgt i dag - selvpm det gjorde lidt ondt i mig :) Men var nok ikke lige kommet forbi Fyn med stolen.... jeg skal huske dig hvis jeg får fingre i noget lignende.

    SvarSlet