lørdag den 24. september 2011

Kluns

Jeg har gjort det igen.... klunset en stol. Men se lige hvilken fin en det er - den kunne jeg da IKKE lade stå!!!






Men problemet er jo at jeg faktisk ikke har plads til flere store... for jeg har jo næsten lige købt denne her... og for ikke så længe siden klunsede jeg jo denne her.

Men nu må vi se - hvis jeg kan skille mig af med den kan det være den kommer med os på et loppemarked på et tidspunkt.

Og husk nu at jeg er på loppemarked i Mølleparken i Århus i morgen søndag fra 10-15. Både med vores fine smykker fra Ohdeer og med lækre lopper :)

Hilsen Tina

5 kommentarer:

  1. Nøj, det er præcis den samme stol som har stået i mit barndomshjem ... og stadig står der.
    Som barn gyngede jeg lidt for vildt så den tippede bagover og jeg slog hovedet godt og grundigt. Men den er altså bare skøn!

    SvarSlet
  2. Den er så flot - Jeg havde også nuppet den hvis det var mig:-)

    SvarSlet
  3. Den er da også alt for fed til at lade stå. Sig endelig til, hvis du skal af med den.

    SvarSlet
  4. Hej Tina!
    Det er lige sådan en stol jeg har ledt med lys og lygte efter i flere år, og så har du bare klunset den ?!? :-).

    Hvis du skal skille dig af med den, så skriv endelig.

    Mange hilsner
    Mette

    SvarSlet
  5. Ja og tænk - den var bare sat til storskrald!!
    Fru Wind og Mette - jeg siger til herinde hvis jeg nænner at skille mig af med den :)

    SvarSlet