søndag den 19. august 2012

Dagens fede fangst

Søndagen har stået i smykkernes tegn - vi har haft stand på loppemarked i Silkeborg i strålende sol.
Antallet af besøgende var præget af at det lokkede mere at tage til vandet i det fantastiske vejr. Så der var god tid til selv at tjekke de andre stande ud :)

Og resultatet heraf var bl.a. denne fantastiske "brev-ordner" - den er SÅ fed!


Den skal bo ved siden af Rothenborg og holde styr på alt det der ellers ville ligge og rode. Jeg kan ikke vente med at få den med hjem.
Lidt andre gode fund fandt også med mig - det har været en god - og varm - loppedag :)

Hilsen Tina

3 kommentarer:

  1. Ej; den er fed! Skønt fund :).

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror også jeg bliver rigtigt glad for den. Fed OG praktisk - et loppefund bliver vist ikke bedre :)

      Slet
  2. Hvor er den bare skøn! Især farverne er jeg vild med.
    Jeg så en næsten magen til på bagagerumsmarked i Aalborg. Desværre med et stort "solgt"-skilt ovenpå.

    SvarSlet