mandag den 16. september 2013

LOFT bazaaren - dagen derpå

En fantastisk weekend på LOFT bazaaren er ovre.

Det var et lækkert og gennemført marked Dorthe fra VisseVasse og Gitte fra Objects and use havde stablet på benene. Markedet var både lørdag og søndag rigtigt godt besøgt - og de 40 stande var fyldt med lækre designervarer!

Jeg nåede desværre ikke selv meget rundt - så mine billeder er alle taget "inde fra standen" :)

 
De fineste smykker fra Ditte/Fragment

Kobber, kobber, kobber fra Christinas hånd
 
Smukke grafiske broderier fra Tina Louise Hunderup
 
De fineste armbånd med håndlavede glasperler fra glaskunstner
Annette Schirmer - på vores egen stand :)
 
Jeg ved, at både Pernille/ByHornung, Sine/Frk. Smed og Marie/Maries fabrik var forbi med deres kamera - så hold øje med deres blogs for flere billeder.
 
Nu vil jeg holde en tiltrængt fridag :)
 
Hilsen Tina

2 kommentarer:

  1. Tak for dejligt weekend og tillykke med det flotte salg! Tror vist også bare at jeg skal erkende at man har brug for en fridag efter en markedsweekend.

    Thatnordicfeeling
    var også forbi på bazaaren og har skrevet et indlæg om det.
    Og så ligner det at det første link er forkert. ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak - og i lige måde, for dit salg var da vist også helt ok ;) Jeg var helt smadret i går - i dag er jeg klar til OhDeer produktion igen!

      Tak for link til Thatnordicfeeling - fine ting hun fik købt :) Og jep - det første link er rettet nu :)

      Slet