tirsdag den 18. oktober 2011

Disney tur/retur

Jeg har brugt de sidste 5 dage i Disneyland Paris. En rigtig dejlig ferie med min lille familie. 5 dages kvalitetstid hvor mor og far ikke så fjernsyn, talte i mobil eller var online... Vi boede langt ude i skoven og nød hinandens selskab uden andre forstyrrende elementer end de evig glade melodier der strømmede ud af højttalerne.
Min ældste datter på 6 år styrede kameraet med hård hånd. Det var hende der tog billeder under hele turen og ihhh hvor hun nød det. Det er sjovt at se hvad det er der fanger en 6 årigs øje.
Jeg tog kun nogle enkelte billeder med mobilen. Billeder der viser de skønne farver der er overalt i fantasy landet:

Nu skal jeg bruge resten af dagen foran computeren... Lidt abstinenser har man vel altid!
Hilsen Heidi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar