søndag den 30. juni 2013

Design fra Boxland

Hver weekend dukker der flere spændende stande op i Boxland. I denne weekend er jeg blevet fristet til køb hos to af de pop-up shops der har været med hele juni.

Heidi har nævnt de søde søstre Seyda og Seda bag mærket Hamide - de laver bl.a. de fineste tryk på postkort, hvor nogle er kommet med mig hjem.



Deres box er helt klart et besøg værd - de holder ferie i juli, så må du lige som jeg eje deres smukke designs, er det i dag du skal besøge dem :)

Engelske David importerer bl.a. smukke smykker fra Indien - og jeg faldt pladask for kombinationen af turkis og guld i denne halskæde. Og da prisen kun var 75 kr. var jeg solgt!


Træt pop-up shop ejer i beskidt spejl ;)
 
I dag er sidste chance i denne omgang for at møde OhDeer i Boxland. Vi vender dog stærkt tilbage i august og september med en gruppe skønne designere.
 
Vi har åbent i dag helt til kl. 17 - kom og sig hej :)
 
Hilsen Tina


3 kommentarer:

  1. Håber forresten det er ok, jeg har pinnet den. Ellers siger du til Tina :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er helt i orden Mette - pin du bare løs :)

      Slet