mandag den 15. juli 2013

Marmor-Mors

Vi er på camping på Mors. Og idag, mens resten af familien gik til fiskesøen, fik jeg lov at tage på genbrugstur.
Der er rigtig mange genbrugsbutikker i Nykøbing, men kun en jeg synetes var noget værd.
Her fandt jeg lidt kork og lidt marmor, som jeg stadig skal vænne mig til. Men nu prøver jeg at lukke en smule af det ind i mit hjem. Helt galt kan det jo ikke gå, når jeg fik det hele for 15 kr....


Mine piger elsker at komme med på genbrugstur. De finder alt muligt (læs: grimt skrammel) til ingen penge og det er bare et hit. Derfor har jeg lovet at google lidt, og så tager vi på tur igen imorgen.
Håber I nyder ferien.
Hilsen Heidi

2 kommentarer:

  1. Her står den også på (mors)ø-tur i morgen - dog til Jesperhus :o) Hvis i vil køre lidt længere end rundt på Mors, så tag en tur på Tingfinderiet i Krejbjerg. (tingfinderiet.com). Det er dyrt, men spændende :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror da jeg skal tjekke det Tingfinderi ud... Og det er sørme også i Jesperhus vi er. Super dejligt sted.

      Slet