onsdag den 20. juli 2011

Farver og striber

Tomatrød, Ranunkelgul,Smaragdgrøn og Rivierablå. Det er de fire farver man kommer hjem med, når man giver min 6 årige datter frit valg i malerbutikken.
De ser sådan ud når de males på en hel masse små skuffer:

Jeg blev meget overrasket, da den 6 årige ellers er gennemført prinsesse og altid plejer at vælge de rosa-violette farver. Og lige i dette tilfælde havde jeg håbet hun havde valgt 4 farver i den tøsede nuance. Men nej! Det blev disse farver og det nænnede jeg ikke at lave om på.

Og så har vi brugt eftermiddagen på at male skuffer. Skuffereolen har jeg fra min svigerfars tømrer værksted. Jeg byttede mig til den for en tilsvarende af plastic. Den har i 8 år været hvid og hængt på vores "gæste" toilet. Den var så fin og vi syntes faktisk den passede godt derind. Men nu manglede den 6 årige opbevaring på hendes værelse, så jeg malede den (imod min mands vilje.ups.) i disse valgfrie farver.

Og sådan ser den ud nu. Den 6 årige er lykkelig, manden har vænnet sig til det og jeg er glad fordi det nu er lettere at gemme alle nipsene af vejen.
Jeg synes også den er blevet helt fin. Og jeg er forhåbningsfuld, da vi måske er på vej ud af den lyserøde fase..
God dag til Jer.
Hilsen Heidi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar