lørdag den 30. juli 2011

Ferie stemning

Jeg har lige været med min lille familie på camping. Vi har fundet ud af, at den ombyggede campingvogn passer perfekt itl vores behov.
Vi har haft skønt vejr og rigtig nydt hinandens selskab.
Her er lidt stemningsbilleder:
Vi har nydt den skønne udsigt, haft besøg af mormor, morfar og moster, drukket masser af asti, fanget, renset og kogt muslinger, været i hyle morsomme Cirkus Big, fået Popcorn og Buksevand, bygget sandslotte, nydt hinanden og været 2 gange på Egeskov slot.
Heldigvis har vi en ugse ferie mere. For mit vedkommende står den på foberedelse til næste søndags loppemarked i Silkeborg. Jeg har fået købt grå og brune genbrugs læderjakker, der gerne skulle blive til grå og brune eksemplarer af disse Sløjfe armbånd . Dem glæder jeg mig til at komme igang med.

Håber I nyder Jeres ferie.
Hilsen Heidi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar