torsdag den 15. marts 2012

Fin titel

I vores lille firma er det min adresse der står anført i CVR registret. Derfor modtager jeg alt muligt reklame halløj fra forskellige firmaer.
Jeg har f.eks fået et tilbud om  et data lønsystem !!! Ja hvis det betyder, at vi begynder at få løn, så vil vi da rigtig gerne have det.

Idag har jeg så fået brev fra et firma der laver indgraveringer i kuglepenne. Da måtte jeg virkelig grine. Kuglepennen der var med var da fin, men det var hvem brevet var stilet til, der var det sjove:



Jeg er da vist lige blevet forfremmet !
Hvad mon mine "ansatte" siger til det?

God dag.
Hilsen Heidi

5 kommentarer:

  1. Griner kender alt for godt, der sælger brevet, glemmer aldrig en eller anden ringede til min mand telefon og spurte efter den it ansvarlige, hvorefter han rækker den til mig, og det vil sælge blækpretroner da jeg fortæller vi kun bruger 2 på 1 år, og han syntes jo det var dum vi ikke bestilte dem hos dem... ej altså nu må de sku stoppe. tjek nu de firmaer man kontakter inden man sælger et produkt.
    Den ledelseansvarlige må have en rigtig god dag ;-)

    SvarSlet
  2. Ha ha, min veninde har sin eget konsulent virksomhed, bestående kun af hende! Hun får breve med titlen direktør:-)

    SvarSlet
  3. Hahaha, SÅDAN! Ja, jeg får også alt muligt lård efter jeg har oprettet firma - det er nu alligevel sjovt hvad folk gør for at sælge en noget :-)

    Tillykke med den gratis kuglepen!

    SvarSlet
  4. Hov Herning!

    Jeg prøver at arrangerer noget "Blogtræf" agtigt.
    Hvor vi til sommer vil inviterer lidt lokale kreative kvinder fra blogland. Var det evt. noget for jer? Jeg ved endnu ikke om det bliver til noget. Jeg er ved at udarbejde forslaget til min Ledelsesansvarlige ;0) Mvh. Jill - Gartner i HaveOasen.

    SvarSlet
  5. Jill.... Kan du ikke skrive igen når du er kommet lidt videre inprocessen. Det lyder spændende. Bare vi ved det i god tid, så voresvledelsesansvarlige ;) kan godkende

    SvarSlet