fredag den 23. marts 2012

Min store pige

Jeg har altid syntes det var lidt fjollet, at hvert år på min fødselsdag, skulle min mor sige: "tænk for.... år siden da du blev født".
Men nu siger jeg det selv :) Og tænk engang for 7 år siden havde jeg haft veer i over et døgn og på nuværende tidspunkt var jeg stadig ikke åben, men kl. 23.33 den aften kom min ældste datter til verden. Det var SÅ stort.
Og idag har hun haft pigerne fra o.c til fødselsdag med fe tema.
Hun har været så stolt og dagen har bare været fantastisk. Her er lidt stemningsbilleder:

Min store pige

Fe- goodie bags pakket og klar til gæsterne


Kagen skulle absolut være i 3 etager (feerne er af plastik;)


Klar til fest.

Sej på nye rollerblades


Leg overalt i haven

God weekend til Jer.
Hilsen Heidi

2 kommentarer:

  1. Tillykke med datteren! Og ja jeg tager også mig selv i at sige de selv samme ord, når vores My fylder år igen... Haha :-)

    Det ser da SÅ hyggeligt ud! Mynthe lurede med over skulderen og hun synes kagen er "mega flot" - hvilket er hendes egne ord, og hun har helt ret.

    Også god weekend til jer.

    SvarSlet
  2. Tak....
    Mille var også godt tilfreds. Hun fik lov at være med til at lave kagen (jeg plejer ellers ikke at have tålmodighed til det ;))
    Du må igang med feer til Mynthes næste fødselsdag ;)

    SvarSlet