lørdag den 24. marts 2012

Hæklehygge

Selvom jeg hverken kan hækle eller strikke har jeg i morgen meldt mig til hæklehygge på Restaurant G i København.


Det er bl.a. Anne og Asli der står bag.

Jeg har fået dispensation til at brodere - så jeg har været på broderigarns-rov i genbrug - og har fundet mange fine farver. Mønsteret der skal broderes sidder på en skammel der også er et genbrugsfund.



Det er første gang jeg har meldt mig til en kreativ dag arrangeret i blogland - så jeg er lidt spændt :)
Mon vi ses?

Hilsen Tina

3 kommentarer:

  1. Tak for en super hyggelig eftermiddag. Mønsteret er så fedt! Glæder mig til at se broderiet, når det skrider fremad.

    SvarSlet
  2. Hej igen. Kom lige til at tænke på broderede alfabeter - her er den side, jeg henviste til: http://www.freepatternsonline.com/xscharts/alphabets.htm
    Kram Anne-Mette

    SvarSlet
  3. Tak for sidst Anne-Mette :) Det var super hyggeligt - og bestemt ikke sidste gang jeg deltager i noget lignende! Glæder mig til at vise broderi-projektet når jeg når lidt længere :) Tak for linket - der må jeg ind og lure lidt!!

    SvarSlet