mandag den 5. marts 2012

Følesen af fællesskab

Jeg kan lige så godt indrømme det med det samme. Jeg orkede næsten ikke at bruge både lørdag og søndag til gymnastik opvisning i vores hal.
Men jeg må indrømme, at da 900 børn/unge/forældre stod på gulvet med 2 flotte faner foran sig og nationalsangen rungende i hallen...... ja så blev jeg sgu rørt.
Følelsen af at være en del af et fællesskab, at være sammen børn, unge, ældre, piger, drenge, mænd og kvinder i en stor forening. Det gjorde noget ved mig. Og det var ikke kun fordi mine egne små prinsesser var en del af det.  Nej det er mere det at vide, at jeg bor i et lille lokal samfund, hvor vi godt kan stå sammen om noget. Hvor jeg føler mig som en del af noget større end bare min egen lille verden. Hvor jeg føler mig tryg og tilpas... Ja nu bliver jeg helt rørstrømsk igen ;)

Nå men ud igennem tårerne, fik jeg taget en smule billeder af mine prinsesser. De var selvfølgelig helt fantastiske :)) til henholdsvis Dansepiger og Små piger..


Mille... så stor og så spændt


Søndag havde vi (selvfølgelig) glemt kameraet, så det blev mobilens dårlige kvalitet

En weekend i hallen der blev rigtig god.
Hilsen Heidi

3 kommentarer:

  1. Kender godt følelsen Heidi og ved præcis hvad du mener...
    Kristina gik hos Susanne i mange år og vi glædede os altid til den weekend, hvor alle var sammen og de små trolde mere stolte end noget andet :o)


    Dejligt det var en god weekend :o)

    SvarSlet
  2. Ja det er bare noget helt specielt.... :)

    SvarSlet
  3. Jeg bliver også altid rørstrømsk.
    Bare vent til dine prinsesser er med i skolekoret og synger til forårskoncerten på skolen.
    Jeg tuder ALTID...
    Kan jo selv huske, hvor stort det var.
    /Martine

    SvarSlet