tirsdag den 13. marts 2012

Smukke farver og mønstre

Jeg går og kigger på de smukkeste pasteller på dette vattæppe



Og på disse dynebetræk



Jeg har dog besluttet mig at skille mig af med dem - de kommer ikke til sin ret her hos mig - og det fortjener så fine pasteller!
De kommer derfor med på loppemarked i Mølleparken i Århus søndag d. 8. april.
Er der en læser af bloggen der er interesseret kan de også afhentes på Frederiksberg :)

Vattæppet har enkelte pletter på den ene side. (Er ikke forsøgt vasket af.) Vattæppet koster 125 kr.


Det ene dynebetræk har småhuller i "hoved-enden" på den ene side og et lidt større hul i "fodenden".



Det andet dynebetræk har et lidt større hul i "hovedenden"


Dynebetræk koster 75 kr./stk. Pga. hullerne er begge dynebetræk bedst egnet til at indgå i et syprojekt. Noget jeg desværre ikke finder tiden til pga. vores (heldigvis :) ) store smykkeproduktion.

Håber de smukke pasteller finder et nyt dejligt hjem :)

Hilsen Tina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar