torsdag den 4. oktober 2012

Efterårs give away

Da de sidste mange uger har stået på regn kun afbrudt af mere regn, har vi vist alle brug for noget lækkert.
Vi har lavet en virkelig skøn efterårs kollektion i efterårets totalt lækre farver. Og I har nu muligheden for, at vinde et sæt fra efterårskollektionen.

På højkant er:


Lækker geometrisk kæde med store sorte træperler på sennepsgul ruskindssnor og
Skønne gule facet øreringe


Alt du skal gøre for at deltage er, at skrive en kommentar til dette indlæg. 
Hvis du "synes godt om" vores facebook side, får du et ekstra lod. Find den her. Skriv i kommetaren hvor mange lodder du er med på :)
Vi finder en vinder søndag d. 14 oktober.

Du behøver ikke være fast læser hos os for at være med. Men synes du vores blog er noget for dig er du selvfølgelig hjertelig velkommen.

Hilsen Tina og Heidi

41 kommentarer:

  1. Hvor fine de er! Jeg deltager gerne med to lodder
    /Lise Sodborg

    SvarSlet
  2. Lækker give away - vil gerne være med på et lod

    SvarSlet
  3. Lækre sager. To lodder til mig.

    SvarSlet
  4. Et enkelt lod smider jeg i puljen:-)

    Kh

    SvarSlet
  5. Jeg hopper med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  6. Jeg vil gerne være med i jeres smukke give-away! Hilsen cupcake-stylisten (Rikke).

    SvarSlet
  7. Fine sager:-)

    1 lod i puljen til mig, tak.

    SvarSlet
  8. Ih lækkert! Jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder :o)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  9. Jeg ville elske at eje noget fra den fine efterårskollektion. Smider et lod i puljen. ;)
    Mange hilsner Julie

    SvarSlet
  10. Sikke fine de er..jeg er med på 2 lodder!

    SvarSlet
  11. Deltager med 1 lod :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Det er pænt. Og gult er pænt. Og meget visne-blade-agtigt. Aah.
    2 lodder til mig :)

    SvarSlet
  13. Mette Schaap Nygaard4. oktober 2012 kl. 18.34

    Så fine :-) 2 loder til mig, tak!

    SvarSlet
  14. Jeg er helt sikkert med på 2 lodder. I er da mer end velkommen til at deltage i min give away:-)

    SvarSlet
  15. Flotte - I laver de smukkeste smykker. Jeg kunne da godt bruge nogle flere end dem jeg har! :D
    Deltajer med to loder (:

    Tag gerne et kig på min kreative blog louise.dennisjohnsen.dk ((:

    SvarSlet
    Svar
    1. Deltager**
      og så skriver jeg endda min egen webside forkert ;b (min undskyldning er at den er ny ;b)

      louise.dennisjohnsen.net

      Slet
  16. Dem vil jeg mægtig gerne gå med i vinteren.

    SvarSlet
  17. Megameget 2 lodder til mig... de øreringe vil stå så godt til min nye kjole... som godt nok ikke er syet endnu... men altså...
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  18. Jeg er med på 2 lodder.
    Dejlige efterårssmykker til at lyse op i mørket:-)

    SvarSlet
  19. Flotte øreringe! Jeg er med på 2 lodder :)dortes918@hotmail.com

    SvarSlet
  20. Faldt tilfældigt over jeres blog og hvor er det dog en fin header i har :) Jeg er med på et enkelt lod

    /Line l.bg@live.dk

    SvarSlet
  21. Jeg vil gerne snuppe 1 lod i kampen om det fine sæt :-)
    Hilsen Frk. Hansen

    SvarSlet
  22. Hello,

    I would like to play.
    Your game is on my blog on the right.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best. :)
    Bernadett
    FB Bernadett Rauski

    SvarSlet
  23. Jeg smider 2 lodder i puljen, elsker jeres flotte smykker :o)
    /Kathrine

    SvarSlet
  24. Lækre ting som jeg vil elske at vinde! Deltager i hvert fald med to lodder. Kh. Mette

    SvarSlet
  25. jeg napper 2 lodder!

    Kig forbi min giveaway

    SvarSlet
  26. Også 2 lodder til mig :-) Har først fået øjne op for jeres side nu og er helt vild med jeres smykker :-)
    Mvh Maria

    SvarSlet
  27. Uh. De gule øreringe passer lige mine nye Lola Ramona sko. Deltager gerne med 1 lod. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  28. Waoo flotte farverige ting til et grå vinter - der er smidt et lod i puljen

    trine.roerholm@gmail.com

    SvarSlet
  29. Yum yum og MUMS!! Jeg er med på 2 lodder. De øreringe kunne jeg godt bruge til julefesten!

    SvarSlet
  30. Ihhh hvor fint. Et lod til mig tak. rikke_bruunjensen@hotmail.com

    SvarSlet
  31. Jeg er bare med på et lod :)
    Mathildemikkelsen@me.com

    SvarSlet
  32. De er så lækre de øreringe (er vist de næste jeg må ha'!) 2 loddder herfra ;)

    SvarSlet
  33. Deltager med 2 lodder, og gud hvor er det nogle lækre farver, glæder mig til at få det hjem hvis jeg er den heldige vinder! Kathrine Johansen. lillekathriine@hotmail.com

    SvarSlet