fredag den 5. oktober 2012

TAP1 marked!

Jeg har brugt et par tidlige aftentimer i TAP1 ved Carlsberg. Der er nemlig loppemarked i weekenden - og jeg skal afsted med både smykker og lopper.

En af mine svagheder er køkkenvægte.
Den lækre gule her bliver forhåbenligt solgt - har ikke plads til flere.


Tjek de lækre farvestrålende plast-skåle i baggrunden!

Suk - havde jeg dog bare selv plads til den grønne kommode!


De lækre Geometri halskæder har jeg også lavet til mig selv ;)

Standen er næsten klar til i morgen kl. 10 hvor dørene åbnes.
Det er et KÆMPE marked de har fået stablet på benene! 150 loppestande og 100 tøjstande. Det er altså ret vildt! Og det bedste af det hele er, at der er mega god plads for gæsterne - gangene er brede, og der er et fint cafe-område.

Så er loppesæsonen ikke slut for dig endnu skulle du søge i tørvejr i TAP1 ved Carlsberg :) Det er både lørdag og søndag fra 10 - 17.
Jeg er klar til en masse besøgende :)

Hilsen Tina

6 kommentarer:

  1. Ønkser dig et godt marked- gad godt jeg var i nærheden :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Heidi - det kunne have været hyggeligt hvis du lige kunne kigge forbi :)

      Slet
  2. Også god fornøjelse herfra. Det er nogle fede ting, I laver.

    SvarSlet
  3. Hej håber i får solgt rigtig meget, og der kommer mange gæster. Jeg venter til næste weekend der er forum, og det er endnu større, og der er lidt mere tjek på tingende. havd angår standepladser, opkøber og andet halløj. go weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. uh -måske man skulle forbi Forum som gæst :) Det er første gang jeg er med i TAP1 - mit indtryk af arrangørerne er meget professionelt. Nu må vi se om det lever op til forventningerne i weekenden :)

      Slet