onsdag den 7. september 2011

Det vrimler med gaver

Ja - det vrimler med gaver her på bloggen.
Jeg har i går modtaget min gave fra Ina der deltog i min gaveleg. Og hvor er det bare fedt at modtage en gave - en dag hvor man slet ikke regner med det :)
Og specielt når det er sådan en fin en af slagsen...


I gaven var der fint stof, tryklåse - så jeg må hellere udfordre mig selv i at sy noget :) - fine øreringe med sjove larver, nåle til brocher, skønne "tak-for" klistermærker, the og det fineste papir.
TAK for gaven Ina - den er super god :)


Den er nu hyggelig den der gaveleg :)

Hilsen Tina

2 kommentarer:

  1. Selv tak:) Glæder mig til (og håber på) at se, hvad det kan ende med :)

    SvarSlet
  2. Hej Piger - Jeg har tildelt jer en award - Håber i har lyst til at lege med:

    http://olineart.blogspot.com/2011/09/en-award-til-mig.html

    SvarSlet