torsdag den 15. september 2011

Torsdags blues...

... på den gode måde. For jeg ELSKER blå. Specielt turkis-blå er nem at finde i mit hjem.

Den blå farve findes flere steder i køkkenet:


Jeg er rigtigt glad for mit køkkenskab.



Som opbevaring:


Den blå del af mit skønne genbrugsfund - natbordet bruges som computeropbevaring.
Min "Turning tray" er taget i brug under smykkeproduktionen.
Skønne æsker.


Og som små farve-pift på hverdagsting rundt omkring :)


Lampe over spisebord
Jeg har et eller andet med gamle vækkerure... de skal
dog ikke gå da de larmer :)
Rulleskøjterne har stået klar til at løbe Berlin-Skate-Marathon
d. 24. september. Men et jubilæum på min gamle efterskole
har vundet over motionen denne gang.

Må i have en dejlig torsdag - med den lækre form for blues :)

Hilsen Tina


Ingen kommentarer:

Send en kommentar