mandag den 19. september 2011

Sennepsgule blonder

I denne pose....


Ligger en underkjole i de fedeste sennepsgule blonder....


Den er købt i genbrugsbutikken Prag på Vesterbrogade - en FANTASTISK butik :)


Det er meningen at den skal "syes sammen med" en sort t-shirt - når jeg får samlet modet til det. Jeg har nemlig en gammel symaskine til låns fra en veninde - og de få gang jeg ellers syer er det på min mors. Så jeg skal både vove mig ud i at sy tøj - og i at sy det på en maskine jeg slet ikke kender.

Jeg håber det går godt.

Hilsen Tina

3 kommentarer:

  1. Lyder som et spændende projekt

    SvarSlet
  2. Er også selv lidt spændt på det :) Hvis det mislykkedes kan det være jeg kan sælge ideen til dig så du kan sy mig en Heidi :)

    SvarSlet
  3. Hold op hvor ser det skøn ud. Lækker farve!

    SvarSlet