tirsdag den 20. september 2011

Genbrugsguld.

Jeg har simpelthen været så dum idag. Stod op fra morgenen af, stress og jag som altid, og da jeg så møder omklædt på job viser det sig, at det er min fridag. Helt ærligt......hvor dum har man lov at være?

Nå men det gode er, at jeg tog om til vores Moar og fik morgenkaffe. Og hun havde jo fundet et helt skatkammer til mig (nåå ja måske også lidt til Tina, men hun har ikke plads til mere i lejligheden og der skal være en fordel ved at bo kun 5 km fra Moar;)

Vores forældres søde genbo er desværre lige død. Min mor har ofte været på besøg og hjulpet hende, så de søde børn har givet hende en masse ting.
Og se lige hvilke skatte:


Holdt i fine efterårsfarver. Okay syskrinet har Tina allerede lagt beslag på, og sikkert også vægten, det lille skab og sæbeskålen ; ). Men mon ikke det er på tide at jeg starter med at samle de fine rösti æggebægre?
Min mor har også fået en masse fine lædertasker fra genboen. Og eftersom Tina ikke var der til morgenkaffe er det vel fair nok at jeg er første vælger? Ik´?


Dette er bare et udvalg af taskerne og så de 3 jeg er blevet forelsket i: En super flot brun kernelædertaske, en hvid clutch og en sort blank clutch.. Dem må jeg da gerne beholde Tina´. Må jeg, må jeg, må jeg???
Ha´ en god dag allesammen.
Hilsen Heidi

3 kommentarer:

  1. Søs - vi må lave en helt fair fordeling af skattene hvor vi skiftes til at vælge en ting hver ;)

    SvarSlet
  2. Glemte lige at jeg har taget noget fra til dig søs... nemlig de skønne originale carmen curlers. Tror du bliver så lækker..
    Knus

    SvarSlet
  3. Neeeej, hvor er det surt! Tænk at glemme en fridag :o) Men sørme da ellers nogle lækkerier du har fået fingre i dér..

    SvarSlet