mandag den 26. september 2011

Skøn september søndag

Jeg tilbragte i går den skønneste september søndag på loppemarked i Mølleparken i Århus.
Vejret viste sig fra sin aller bedste solskins side - og jeg blev faktisk solskoldet i nakken :)

Vores mor havde gjort mig selskab da Heidi desværre ikke havde mulighed for at deltage. Vi solgte smykker fra OhDeer og nøje udvalgte lopper. Og vi havde en fantastisk hygglig dag.

Vores lille stand

Vi havde skrin med fra Søstrene Grene - med henblik på at blive brugt som smykkeskrin

Vi solgte RIGTIGT mange øreringe

Vejret var perfekt til et september loppemarked - og parken var fyldt med mennesker

Det gik over alt forventning med smykkerne - så vi vender helt sikkert tilbage til Århus en anden gang :)
Og så mødte jeg for første gang en af de bloggere jeg følger i virkeligheden - Kathrine bag bloggen Blomster, tanker og øreringe gættede nemlig at vi havde en blog og gav sig til kende som blogger. Det var hyggeligt - tak for besøget Kathrine :)

Nu går der lidt tid inden den står på marked igen. Vi har fået stand på julemarkedet i Roskilde i den sidste weekend i november. Og forhåbenligt får vi også en stand på markedet i Horsens i slutningen af november.
Så vi kan forberede os i et stille og roligt tempo de næste mange uger :)

Hilsen Tina

6 kommentarer:

  1. Det marked i horsens- har i nogle oplysninger i vil dele der???
    Lyder som i havde en dejlig dag

    SvarSlet
  2. Hej Tina!

    Dejlige billeder og skønt for jer at vejret viste sig fra sin pæneste side. Jeg har lige et par spørgsmål: Hvor lang er kæden på Bambikæden? OG: Den sorte stol fra forrige indlæg, den har du ikke plads til vel, vel?! :-D

    Mange hilsner
    Mette

    SvarSlet
  3. Ih, selv tak :) Kom lige herind for at sige tak for sidst :) Synes bare det var SÅ skønt, at I var så heldige med vejret (og jeg var så heldig med halskæden og bloggeren ;) )

    Knus Katrine

    SvarSlet
  4. Ja - det gjorde bare så meget at vejret var med os søndag :) Og Kathrine - det var hyggeligt at hilse på dig.

    Heidi - du kan læse mere om markedet hos Karlsons kludeskab http://karlssonskludeskab.blogspot.com/p/marked.html

    Mette - vi har desværre næsten lige solgt den sidste Bambi kæde :( Men det kan være vi skal på jagt efter flere...
    Min mor har lige meldt sig på banen mht. gyngestolen - så jeg tror jeg lader den "blive i familien" - for nej, jeg har ikke plads til den selv :) Hvis hun ændrer mening giver jeg dig fluks besked...

    SvarSlet
  5. Det ser fedt ud og kan godt forstå, at I solgte mange øreringe. Jeg var med på blogtræf i Kolding, hvor der jo var gaver fra jer i goodiebag'en. Jeg fik et par fede gule ørestikker og jeg har nærmest gået med dem lige siden :)

    SvarSlet
  6. Katrine - fedt, fedt, fedt! at du er glad for dine gule ørestikker :) Det er også en af mine personlige favoritter :)

    SvarSlet