mandag den 12. september 2011

En rød mandag

Jeg har taget udfordringen op fra 3. sal til højre og viser derfor i denne uge farver frem fra mit hjem.
Det er sådan en fin måde at få øjnene op for alle de farver der omgiver mig - når nu det ser gråt og regnvejrsagtigt ud udenfor.

Og mandag er RØD :)


Bøjler og sengebord. Tror sengebordet er mit
bedste genbrugskøb - den har en blå makker.

Røde efterårsæbler og et kig i min køkkenhylde.

Den røde elefant har fulgt mig siden jeg var lille.
Heidi har knyttet fine armbånd til shoppen.

Den lækre teaterstol og en pimpet stueplante :)

Der er ikke så mange røde ting i mit hjem.... det må der gøres noget ved :)

Hilsen Tina

2 kommentarer:

  1. Er HELT vild med sengebordet! Hvor er det spændende at se alle de lækre ting der findes i rød :)

    SvarSlet
  2. Ja - det er sjovt at følge med rundt omkring. Tak for udfordringen :)

    SvarSlet