søndag den 16. december 2012

Små glimt af julestemning

Lige som sidste år er mit julehumør heller ikke i år lige til at finde. Travlhed med åbning af Smuksak har gjort, at de fleste af mine fridage de sidste to måneder er blevet tilbragt i (hyggelige og til tider snedækkede :) ) Århus - og ikke mindst, er mange timer brugt i toget mellem København og Århus.
Derudover har nyt job taget en masse af min energi. (Et job der viser sig at være så fantastisk, at det kan kombineres med at være selvstændig på deltid i OhDeer! Det er intet mindre end fantastisk - mere om det en anden dag :) )

En smule julestemning har dog sneget sig op af den store kasse med julepynt.

Meget simpel juledekoration.

Smukke Kähler stager og appelsiner med nelliker.

I dag har jeg fået lov at åbne en lille december gave fra vores mor. Og mon ikke det er starten til en ny samling? Det fineste Bordfolk æggebæger - i vinterklæder :) Glæder mig til at spise mit morgen-æg i det.


Heldigvis kan jeg suge masser af julestemning til mig overalt i Blogland :) Tak fordi i deler med os der ikke selv liiiige fik pyntet op :)

Hilsen Tina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar