tirsdag den 25. december 2012

Dagen derpå.

Sidder helt alene oppe. Manden er gået i seng efter en gang jule-omgangs-syge (nam nam). Jeg sidder og venter på, at klokken bliver så mange, at det passer med at jeg kan tage aftenens penicillin (jeps jeg har fået en gang halsbetændelse). Vi er ellers aldrig syge (7-9-13, salt over skulderen, bank under bordet mm), men når det rammer, så rammer det godt. Heldigvis er pigerne ikke ramt.

Nå men jeg fordriver ventetiden med tøsefilm og  lidt OhDeer armbånd projekter:



Imorgen står den på total hyggelig julefrokost med familien (og jeg vil forsøge at overtale min søde fætter til en køretur i hans Audi TT!!!! Ja sådan en har han købt og det er min totale drømmebil, som jeg aldrig får.Han kan forhåbentlig ikke sige nej, når jeg kaster mig på mine grædende knæ og tigger og be´r;))

God aften til Jer.
Hilsen Heidi

1 kommentar:

  1. Håber du fik en tur for det er en fed bil. God bedring til dig og din mand

    SvarSlet