mandag den 24. december 2012

Julegodter og forårsgodter

Vi nyder juledage, fridage og julegodter - og hygger med vores familie. Men lige som sidste år er vores tanker også fyldt med OhDeer - og produktudvikling. Der bliver derfor også i disse dage talt en masse om forårsgodter :)

Nogle af forårsgodterne ligner slik - og gør mine julegodter selskab.



Juledagene skal tilbringes i det midtjydske. Og torsdag d. 27. december slår vi endnu engang dørerne op i Smuksak. Heidi og jeg slutter et spændende - og lidt overvældende :) - OhDeer år af med en vagt i butikken denne 3. juledag.

Glædelig jul til jer alle. Vi håber i får nogle dejlige juledage i selskab med dem i holder af.

Hilsen Tina



3 kommentarer:

  1. Ej dit sofabord er fint!!! Er det også et genbrugsfund?

    Tak for din kommentar ved mig om spisebordet - det er bare en vildt skæg historie ;-).

    Vil du vise dit bord frem, så jeg kan se det? Det vil jeg så gerne ;-).

    Kh Didde-Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - det er ret sjovt at det er det samme bord :) jeg har vist det i indlægget her http://ohdeersister.blogspot.dk/2011/07/fantastiske-lopper.html

      Sofabordet er et gammelt genbrugsfund - også et af de bedste af slagsen :)

      Slet
    2. Ja, det ligner da godt nok meget det her hjemme :-). Hvor er det altså sjovt!

      Jeg må jagt efter et sofabord som dit, for vi har ikke noget, og det er ved at være træls nu. Men der er langt mellem snapsene, synes jeg desværre!

      Slet