onsdag den 19. december 2012

Fornemmelse for forår

Jeg brugte aftenen igår på at lave en "prototype" på et skønt armbånd til OhDeers forårs/sommer kollektion:


Et skønt armbånd bestående af knyttesnor og fede neon-pink rhinsten. Forestil jer det på en lækker solbrun arm (ja... jeg ved godt det er svært at forestille sig,  når nu min arm er vinter hvid og nærmest gennemsigtig;), og så sammen med vores læder sløjfe og måske flere knyttede armbånd (som selvfølgelig også kommer på shoppen i det nye år).

Jeg synes det er blevet rigtig lækkert og jeg bliver nok nødt til at tage forskud på foråret, og bruge arrmbåndet resten af vinteren.

Vil du vide hvornår alle nyhederne kommer på shoppen? Så følg med lige her.

1 kommentar:

  1. Det erfantastisk! Glæder mig til det kommer ned og pynte i biksen :)

    SvarSlet