onsdag den 3. august 2011

80´er amok.

På vores camping ferie blev min familie slæbt på diverse loppe- og kræmmermarkeder.
Vi fandt mange gode ting. Et af de helt store hit, var 3 store poser Barbie møbler og tilbehør.
Idag gik jeg så fuldstændig Barbie 80´er amok da jeg skulle gøre hovedrent og rydde op i pigernes ting.
Og ved I hvad? Det er lige så fantastisk at få lov til, som da jeg var 7 år gammel.
Her er resultaterne:

Et super lækkert køkken. Se lige det fine lyseblå kaffestel og de fantastiske grønne tallerkner på bordet.
Og ikke mindst de meget trendy dåser på komfuret.

Frisørsalonen med skufferne fulde af kamme og børster. Og se lige de skønne curler i kurven. Selvfølgelig er der en forfriskning til kunden.

Soveværelset med kjolen der ligger klar til aftenens fest og alle de fantastiske sko på rad og række
(der er forresten en blogger der laver halskæder af Barbie sko. Jeg kan ikke huske hvem men det er ret cool)

Beauty rummet med skønne creme og guldfarver. Tjek lige alle de søde flasker og ikke mindst makeuppen.

Og ikke mindst det skønnest Rockstar studio med instrumenter og champagne på køl... Læg mærke til de lurvede velourstole... De har Rockstar attitude.

Hvem husker ikke de fantastiske neonfarvede Rockstar Barbier. De var fantastiske.
Og de pastelfarvede Miami surf Barbier... I love them

Behøver jeg at nævne, at hovedrengøringen gik helt i stå?
Hvilken Barbie er din yndling?
Hilsen Heidi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar