lørdag den 20. august 2011

Skræmmende fascinerende

Jeg viser mig ikke ret gerne i et byggemarked. Ikke fordi jeg ikke kan lide byggemarkeder, men fordi jeg bliver en lille smule skræmt af dem.
Jeg er simpelthen så dårlig til at finde rundt og jeg kan ikke finde nogen logik i opbygningen af sådan nogle kæmpe byggemarkeder. Der er bare hylder fra gulv til loft fyldt op med ting jeg ikke aner hvad skal bruges til (ja jeg er gift med en håndværker der tager sig af byggeprojekter herhjemme!)

Nå men for nylig blev jeg nødt til at bevæge mig ind i løvens hule. Jeg skulle bare lige have nogle småting som lim og dobbeltklæbende tape.
Jeg går ind (ved godt mod), kigger op på det store oversigts skilt (stadig ved godt mod) og.....nej- der står ikke lim på nogensteder. Der står: Værktøj, fliser, have mm. Men de mangler ligesom et område for småting. Øv...
Jeg aner ikke hvilken kategori tape og lim hører ind under???
Jeg får stoppet en gafffeltruck kørende medarbejder der leder mig hen mod gang 42. GANG 42!!!! Tænk hvis der var så mange gange i H&M.
Jeg får fundet det jeg skal og så kan jeg ligesom slappe af og det er så nu jeg kigger mig omkring og bliver fascineret.
Sikke en orden der er i sådan et byggemarked:
Alt hænger i størrelsesorden:

Farveorden:

Sandpapir lagt op efter farver (og sikkert hvor groft det er ;)

Ordnet efter kategori:
Og det der ikke er lagt pænt op, kan man selv lige lave en lille udstilling af:


Jeg tror snart jeg tager en tur derud igen...
Hilsen Heidi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar