lørdag den 13. august 2011

"Fra jord til bord"

Mit "fra jord til bord" handler ikke om mad men om de smukkeste sommerblomster.

Jeg har haft mine piger med ude ved Min kollega Hanne. Hun har en hel mark fyldt med de smukkest Gladiolis, Solsikker og Dahlia.
Vi gik helt amok i de lange rækker med farvestrålende blomster. Og pigerne var jo lykkelige for at få lov at plukke løs.

Nu har vi flotte buketter i hele huset.
Solsikkerne skal delse i 2 og gives til to af vores dejlige naboer. Gladiolis buketten står og stråler i stuen.

Rigtig god weekend til Jer alle.
Hilsen Heidi




2 kommentarer:

  1. Den mark med pluk-selv blomster ligner forbløffende meget den jeg selv kører forbi hver morgen på vej ud med mine børn.. Den skulle vel aldrig ligge i nærheden af Brædstrup? Hilsen Nanna :0) www.troldemutter.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg elsker simpelthen konceptet med pluk selv blomster.
    Denne ligger i nærheden af Herning.

    SvarSlet