onsdag den 17. august 2011

We have a winner... (Well 2 that is :) )

Det er jo helt vildt! Vi er gået fra 18 til 46 faste læsere på et døgn! Tusind tak for den interesse i har vist for vores smykker :)

Jeg har talt i alt 52 lodder op i den oprindelig giveaway - den hvor man må vælge 2 smykker på http://www.ohdeer.dk/ :)
Random.org har talt - og jeg kan stolt sige at vores første giveaway er vundet af lod nummer 9 - søde Dorthe med bloggen Olineart. Så Dorthe - smut ind på shoppen og vælg 2 varer - du kan skrive hvilke du har valgt på tina@ohdeer.dk - så får vi dem sendt afsted hurtigst muligt.



Og så er der jo også en trøste-giveaway. Vi havde slet ikke regnet med SÅ meget interesse - og den oprindelige giveaway sluttede derfor meget hurtigere end vi havde regnet med!
Alle der nåede at smide lodder i den oprindelige giveaway samt alle der nåede at smide lodder i inden midnat i går - 80 lodder i alt - er derfor med i udtrækningen trøstepræmien - om 1 valgfrit smykke fra http://www.ohdeer.dk/ .
Random.org har valgt nummer 29 som er Gitte med bloggen Ditogdut. Gitte - hvis du vælger et smykke og sender en mail herom til tina@ohdeer.dk så kommer den fluks med posten :)

Tak fordi i deltog :)


Hilsen Heidi og Tina

1 kommentar:

  1. Hip, hip hurra! Hvor fedt er det ikke lige - Jeg kigger lige ind når mine børn er puttet i aften - Jeg er SÅ GLAD!!!

    SvarSlet